HTML


Utolsó kommentek

  • Té: lehet azt mondani, hogy piszkosuljajdeirigyellek :D ? (2008.07.30. 12:15) Még van mondanivalóm!
  • Té: Thank you for sharing :) it was cool for us.. (2008.07.29. 21:59) Utolsó nap
  • mapleleaf: mhh...brühühhü..most másolgattam be egyenként a youtuberól és nem kültte a kommentet..:(.. nahh ak... (2008.07.25. 21:08) Rohan az idő!!!
  • mapleleaf: juuujj és még vmi...arra godoltam, hogy lemondok a mapleleaf-es pólóról, ha helyette hazacsempésze... (2008.07.25. 13:44) Rohan az idő!!!
  • mapleleaf: asztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...na ezz már igazán az amilyennek Kanadát képzeltem, I mean Ram Falls.... (2008.07.25. 13:41) Rohan az idő!!!
  • Utolsó 20

Archívum

Még van mondanivalóm!

2008.07.29. 22:59 tomchy

Szóval, felraktam még egy rakás képet, hiszen a Rocky Mountani képgalériát és egyebeket még nem láttátok.

 

Ha nem is néztétek meg az összes képet, azért látható, hogy csodálatos hely Kanada. Az a "baj", hogy akár csak egy helyen (pl. Banff) is el lehet tölteni egy hetet. És világ tele van ilyen szép helyekkel, kis hazánk, Magyarország is. Mennyi helyen nem voltam(tunk), mennyi látnivaló van! Egy élet kevés erre...

A teremtés csodái, Jehova alkotásai egy örök életre tudnak elfoglaltságot nyújtani! Bízom benne, hogy ott leszünk mindannyian!

És a nagy hegyek, tavak mellett járva, a gleccser óriási energiáját látva rádöbbentem (nem mintha eddig nem tudtam volna, de mégis): milyen aprók vagyunk a Földön. A világegyetemben meg méginkább! És Jehova minket használ fel a szavának hirdetésére! Mi az ő munkatársai lehetünk, megbízottjai, akik elvihetjük a jó hírt mindenkinek: hamarosan az egész Föld ilyen paradicsom lesz és lesz módunk bejárni mindent! (Zsoltárok 37:11) Csodálatos kiváltság, de egyben felelősség is! Vajon, jól kihasználom az időt? - pont én kérdezem, aki egy hónapot lógattam a lábam...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kanada2008.blog.hu/api/trackback/id/tr23591840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.30. 12:15:47

lehet azt mondani, hogy piszkosuljajdeirigyellek :D ?
süti beállítások módosítása