HTML


Utolsó kommentek

  • Té: lehet azt mondani, hogy piszkosuljajdeirigyellek :D ? (2008.07.30. 12:15) Még van mondanivalóm!
  • Té: Thank you for sharing :) it was cool for us.. (2008.07.29. 21:59) Utolsó nap
  • mapleleaf: mhh...brühühhü..most másolgattam be egyenként a youtuberól és nem kültte a kommentet..:(.. nahh ak... (2008.07.25. 21:08) Rohan az idő!!!
  • mapleleaf: juuujj és még vmi...arra godoltam, hogy lemondok a mapleleaf-es pólóról, ha helyette hazacsempésze... (2008.07.25. 13:44) Rohan az idő!!!
  • mapleleaf: asztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...na ezz már igazán az amilyennek Kanadát képzeltem, I mean Ram Falls.... (2008.07.25. 13:41) Rohan az idő!!!
  • Utolsó 20

Archívum

Kawasaki+Hondát cserélek Boeingre :-)

2008.07.01. 10:28 tomchy

Mellbevágó éllmény volt az első repülőút! Iszonyat gyursulás felszálláskor, lassulás leszálláskor. És nem voltam rosszul! Sőt! Zuper!

Hollandia felett

Hollandia felett

itt láttam egy kis olajfoltot, de lértünk :-)

Ez már Anglia, 3 sávos autópálya, rossz oldalon rohangászó Matchboxokkal

 

Illetve 1,5 év után újra ültem vonaton! Ezek után magyaron méginkább nem fogok :-)

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kanada2008.blog.hu/api/trackback/id/tr87547399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blendegúz · http://turatippek.blogspot.com 2008.07.01. 11:40:01

Tök jó ötlet, hogy blogolsz út közben. Laptopról nyomod? Kint nem drága a net?
Repülőn is lehet netezni?
Bocs a sok kérdésért, de hátha egyszer mi is elszabadulunk kicsit... ;)

Blendegúz · http://turatippek.blogspot.com 2008.07.01. 11:41:00

Ja, amúgy nekem van egy bő ingem... szívesen elcserélem a Kawára... :D

Poór Éva · http://www.gfx.hu 2008.07.01. 11:52:26

Ez drága gyerek az én legkedvesebb kollegám. Még csak most repült el de már is hiányzik. Tomika nagyon klassz a kép amit készítettél. Milesz velünk 1 hónapig nem is tudom. Bocsi de kicsit másról írtam de nem akarom annyira dícsérni a kollegámat, de amúgy egy profi és hát nélküle elég unalmas az élet..... Évi, ny....a.

tomchy 2008.07.01. 12:57:26

Évike, kimoderállak mingyá!
Végén még félreértik... :-)

mapleleaf 2008.07.01. 14:18:47

Somewhere over the rainbow..?...Hát ez naon teccik. Az 5let alapból..ilyen oldalt én is szeretnék majd..:-D..
Akkkor ezek szerint nem is vészes a repülééééés..ezt jó tudni. No, lássuk Londonyt..:)

Poór Éva · http://www.gfx.hu 2008.07.01. 14:59:09

Nem félreérteni amit írtam a ny..a ezt leírom hát igen nyanya így hív a Tomi mert már sajna elég öreg vagyok. Nagyon szeretnék én is egyszer repülni még sajnos nem volt részem benne. Tomika sok képet készíts és vigyázni magadra. Vár a csapat haza.....

2008.07.01. 19:44:08

No! ezek szerint jobban gyorsul a repülő mint a kawa? :)

Kata 2008.07.01. 20:27:45

...köszönjük a beszámolót! Látom az első "sokkoló" élményen már túl vagy, bármint ami a repülést illeti. Jó hogy az a kis olajfolt nem zavart be, ott a repülő oldálán:-) Érezd nagyon jól magad...Aztán csak ügyesen..ahogy szoktad :-)

Matthew 2008.07.01. 21:23:56

No, akkor én is írok ide valamit, ha már ennyien hozzászóltak. A képek jók lettek, bár mondjuk ezt már megszoktuk tőled. :)
Csak óvatosan, meg okosan, és persze érezd jól magad. Majd egy hónap múlva részletes élménybeszámolt kérek. :)

MR. Kéri 2008.07.02. 09:27:24

Hy! Remélem élvezted London csodás időjárását, és a szállást is... jó képet csinál a géped! Én is próbáltam de nekem nem lett ilyen szép az 5 megapixeles nokiámmal :) Lehet veszek rá ilyen teleobjektívet vagy mit.... :P

Zoli D. 2008.07.02. 15:49:40

Szia Tomika!

Hollandia légterében más illata van a levegőnek, igaz?
légy rossz!
A repcsi király dolog bár nem gyorsul úgy mint az ezüst nyíl.

üdv:zoli

Zsolt Fecsik 2008.07.02. 22:56:56

Szia Tom '

A Londoni szallast ha nem teszed fel
nem johetsz jovore :-).
A londoni idöjárás szuper volt biztosithatok mindenkit 35C napsutes.

Poór Éva · http://www.gfx.hu 2008.07.03. 10:07:27

Szia Tomika!

Remélem már szerencsésen megérkeztél pihensz egy kicsit és mész felfedező útra a nagy Kanadába. Csodálatosak a felvételek amit készítettél London is nagyon szép lehet, de a légi felvételek önmagukért beszélnek. Vigyázni magadra jópihenést sok sok puszika Évi.

mapleleaf 2008.07.03. 10:48:08

Huhh, most láttam a repülős fotókat..hááát hihhetetlenek, nagyon szép. Persze ehhez akkor gondolom derága jegy kell..engem nem fognak az ablak közelébe se engedni..:(..vagy hogy van ez?...hmm..nem baj, laptop lesz nálam is..majd nézem ezeket a fotókat közbe...:-D

Poór Éva · http://www.gfx.hu 2008.07.03. 11:34:53

mapleleaf -nek. Szia az elején írta Tomi, hogy valami gubanc volt a reptéren a helyfoglalással. Végül szerintem elsőosztályon utazott ami full extrás hely. Azt hiszem tévedésből. A repülőjegy ára úgytudom nem volt vészes. Bocsi , hogy hozzászólok, üdv Évi.

mapleleaf 2008.07.03. 12:58:17

Évinek..én kérek elnézést..:-)))...inkább köszi a hozzászólást. Igazából már meg van a jegyem, nem volt nagyon drága, de olcsóbb is lehetett volna. Persze örülnék, ha tévedésből nekem is az első osztályon kéne utaznom. :-P..:D..mázlista ez a gyerek.. Üdv. Mapleleaf (Andi)

Poór Éva · http://www.gfx.hu 2008.07.03. 14:53:03

Mapleleaf (Andi) -nek. Semmi gond jó utazást kívánok. Te hová utazol szintén Kanadába. Hát igen mázlista a Tomika mellesleg majnem 7 éve a kollegám olyan pót gyerekem pont annyi idős mint az én fiam. Na remélem ezt nem olvassa mert kilesz tőle akadva. Szép napot, szia Évi

Chrisdry · http://www.chrisdry.com 2008.07.03. 15:33:18

Na, ha már ezt is megéltük, ,hogy a Kawát + a Hondát is odaadnád egy Boeing gyorsulásért abban lehet valami :)

mapleleaf 2008.07.04. 10:00:14

Szia Évi! Köszönöm (Így ismeretlenül is :)..)..Neked is szép napot, no meg jó hétvégét!
Ja és neeeem, én nem Kanadába megyek, pedig a Prince Edward Island-et naon megnézném. Én 'csak' a ködös albionba.:-D..hehe..Londonyba megyek..(és má naon be vagyok sózva+félek is kicsit..)

R.O. 2008.07.04. 11:43:55

A technika ördöge megint ki akart rajtam fogni - pedig így kezdtem, hogy regisztráltam ... azért nem értettem, hogy miért nem megy simán... :-D
süti beállítások módosítása