HTML


Utolsó kommentek

  • Té: lehet azt mondani, hogy piszkosuljajdeirigyellek :D ? (2008.07.30. 12:15) Még van mondanivalóm!
  • Té: Thank you for sharing :) it was cool for us.. (2008.07.29. 21:59) Utolsó nap
  • mapleleaf: mhh...brühühhü..most másolgattam be egyenként a youtuberól és nem kültte a kommentet..:(.. nahh ak... (2008.07.25. 21:08) Rohan az idő!!!
  • mapleleaf: juuujj és még vmi...arra godoltam, hogy lemondok a mapleleaf-es pólóról, ha helyette hazacsempésze... (2008.07.25. 13:44) Rohan az idő!!!
  • mapleleaf: asztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...na ezz már igazán az amilyennek Kanadát képzeltem, I mean Ram Falls.... (2008.07.25. 13:41) Rohan az idő!!!
  • Utolsó 20

Archívum

Utazás+pihenés után...

2008.07.02. 20:18 tomchy

Azért a London-Calgary útról írnék kicsit bővebben, érdemes :-)

Valami gond volt a foglalással, mert a Heathrow-n a hölgyike egyik pulttól a másikig ment. Aztán azt találták ki, adnak egy helyet az Executive First Class osztályon :-)

Aki ismeri Knézi Jenő közvetítését  Eric Moussambani úszásáról, az biztosan tudja, hogy mit mondogatott a kedves kommentár úr folyamatosan. Na én is ezt mondtam az út során, mert nem hittem el, hogy milyen kiszolgálásban van részem. Választható előtel, főétel, uzsonna, fagyi, frissen sütött süti, alkoholok (pezsgő, bailey's, finom borok), stb. A fotel minden pontja állítható, masszásfunkciós, teljesen lefektethető. Kihajtható éritőképernyő, melyen sok film, zene közül lehet válogatni, a Sennheiser fejhallgatóból meg kristálytisztán szól mindez. Szóval fullos volt!

 ez csak az előétel :-)

A táj még inkább lenyűgözött. Grönlad csücskénél haladtunk el, sajnos csak a jobb oldalról lehetett látni, de nekem is jutott azért a jóból! Jégtáblák, gleccserek, csodaszép érintetlen tájak sokezer méter magasból. Jehova teremtésműve csodűlatos, megható. Szavakkal kifejezhetetlen. Nem is tudtam aludni a 9,5 óra alatt! No, azért sem, mert mindig hoztak valami kaját/piát :-)

 Nagyítható!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kanada2008.blog.hu/api/trackback/id/tr64550123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomchy 2008.07.02. 20:40:53

Kicsoda az előző oldalon szereptő Té? Mert nem tudom beazonosítani...

2008.07.02. 20:53:50

Tomikám! Én vagyok :P
De azért nevet is írok...bár nem is....lehet elég annyi hogy 60 :)

tomchy 2008.07.02. 22:12:20

Jaaaa, mán tudom! Te vagy a Teodóra, 60 éves múltál, okay! :-)

Rusznyák Orsolya · http://O.R.S.I. 2008.07.03. 10:33:22

Jaj, Tomi!

Köszi! Igazán azonosulni tudok mindezzel, amit most írtál!!!
Azzal, hogy egy ilyen látvány hogyan érinti az ember Teremtője iránt táplált érzéseit - sok minden átértékelődik...

Amikor én egyszer repültem, belekóstolhattam ebbe, és csak megerősíeteni tudom, amit írtál:

Szóval onnan fentről tényleg eláll az ember lélegzete (pedig én "csak" Dániába mentem, arrafelé fentről főleg a felhők nyűgöztek le).
Arra gondoltam, hogy "Jehova hát ez kinek alkottad ilyen csodálatosra?" Mert mi csak most amióta repülő van azóta kerülhetünk oda... Nekem már ez is megható volt!

De az, amit az Északi sarkkörnél láthattál biztos, hogy még inkább szívbe markoló, és elmondható, hogy aki ilyet lát, és azt mondja, hogy nincs Isten, az tényleg menthetetlen.

A Teremtésmű valóban szavak nélkül dicsőíti Jehovát!
"Az egek hirdetik Isten dicsőségét; Keze művéről ad hírt az égboltozat. Nap napnak fakaszt beszédet, Éj éjnek ad át tudást. Nincs is beszéd, nincsenek szavak, Nem hallani hangjukat."
Zsolt 19:1-3

(Mit érezhetnek az űrhajósok, amikor a kék bolygó eléjük tárul...)

O.R.S.I. 2008.07.03. 10:36:11

Ja, és az első osztályú repcsizés már csak hab a tortán... :-)))

Nem semmi! MÁZLISTA! ;-)

(na, én meg most lebuktam, mert kiírta a teljes nevem...)

O.R.S.I. 2008.07.03. 11:32:13

Azok a képek a legkeményebbek, ahol látszik a Föld széle vagy mi, a horizontnak íve van... mintha látszana a világ vége... vagy nem is tudom, főleg azoknál a képeknél, ahol - gondolom - sötétedik, a kép teteje sötétebb, a felhők felett világosabb...

ez KÉSZ.

(mindig be kell írni ezt a jelszót???)

azeszti 2008.07.03. 15:59:41

Totti!!! Remélem, máskor is minket választasz utazásszervezőnek!!! :)) Nem ám sima turistáról Business-re tesznek be, hanem egyből Executive First Class-ra!!! Hogy érzékelhető legyen, egy tengerentúli First class jegy legalább másfél milla szokott lenni... Ja, egyébként én intéztem, hogy ilyen jól sikerüljön az első repülésed... :D

tomchy 2008.07.03. 16:26:46

Orsi! Ha tag leszel, akkor nem kell mindig beírni a jelszót, hanem automatikusan belép a gép:-)

azeszti: természetesen a következő honolului utazásom jegyét is nálatok foglalom! Köszi!

MR. Kéri 2008.07.03. 22:33:45

Örülök hogy élvezted a Londoni szállást, ha rajtam múlik bármikor talizhatunk, remélem kanada is legalább ilyen jó lesz :-)! Hiányozni fogsz te is sajnálom hogy nem fogunk talizni! CS

tomchy 2008.07.04. 06:03:56

MR. Kéri, köszönöm a segítséget London ügyben. Ha július 30.ig Kanadában jársz, szólj, intézek szállást :-)

Judó :-) 2008.07.09. 13:06:13

Erre mondanák aztán a Brian életében:

"Szemét mázlista!" :-DD

Bocsi.... :-DD
süti beállítások módosítása